Rabu, 19 Ogos 2009

ABANG SAMIN KINI DIRAWAT DI WAD BIASA HOSPITAL TENOM.

PADA 17.08.2009 abang saya samin dipindah sudah diwad pesakit biasa dihospital Keningau dan kemungkinan beliau akan dipindah semula di hospital Daerah Tenom hari ini 20.8.2009 kira-kira jam 1.00 petang.

syukur kepada Tuhan kerana menyembuhkan abang saya, walaupun kritikel selama lebih seminggu tidak sedar.

Atas usaha para doktor hospital Tenom yang merujuk kepada doktor pakar dan menghantarkan abang saya di hospital Keningau, meskipun keluarga kami sudah berputus asa kerana melihat keadaannya , namun atas nasihat doktor dari Daerah Tenom, supaya abang saya perlu dihantar Hospital Keningau kerana Hospital Tenom kekurangan peralatan untuk merawat abang saya yang diserang penyakit MALARIA tahap 4 sudah.

Terima kasih kepada penjawat awam hospital Tenom dan Keningau.

Dari adiknya Hj. Wahab Timpai Baigon.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan